niedziela, 25 sierpnia 2013

od Belli C.D Night'a

Odetchnęłam z ulgą.
-Na pewno będziesz ,dobrym przywódcą-uśmiechnęłam się do chłopaka-I na 100% was przyjmą.
Oboje kiwnęli głową i odeszli. Z tego co wiem spakowali się i ruszyli do siedziby mrocznych wampirów.
Wróciliśmy do domu,ale coś było nie tak.
Straszna cisza była,weszłam powoli do domu i rozejrzałam się.
Night został z dziećmi na dole.
Weszłam na górę i weszłam do naszego pokoju.
Zanim zareagowałam wylądowałam na ścianie,a drzwi do pokoju zamknęły się.
-Cole?!-krzyknęłam gdy zobaczyłam napastnika.
-Kurde od razu wiedziałem,że gdy pojawiłaś się w życiu Night'a,to zmienisz go.
A nam będzie trudniej go przekonać do powrotu-warknął
-Czego tu chcesz? Prawowity następca Night'a jest już u was-zaczęłam
-Przecież on ma dzieci tylko z tobą-syknął i kucnął przy mnie.
-Nie-uśmiechnęłam się chytrze i walnęłam go w nos.
Wyskoczyłam przez okno rozbijając szybę.
Skaleczyłam się,ale po chwili rana się zagoiła.
Night stał w salonie z dziećmi.
Wbiegłam przez drzwi i wyciągnęłam szybko ich na polę.
-Bella ,co jest?-zapytał zdziwiony
-Cole,jest w domu. Pewnie paru innych ludzi też z nim jest-wytłumaczyłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz