sobota, 7 września 2013

od Belli C.D Night'a

Uśmiechnęłam się do niego.
Nagle poczułam dziwny zapach i zaczęłam się rozglądać.
-O co chodzi?-zapytał zdziwiony Night.
Nic nie mówiłam,ale skupiałam się by dowiedzieć się co to za zapach.
Podeszłam powoli do krzaków ,a z nich wyskoczył na mnie jakiś wampir, a zaraz za nim jakiś wilkołak.
Zostałam przygnieciona do drzewa,ale nie poddałam się bez walki i odepchnęłam napastnika.
-Stella, dawaj!-krzyknął napastnik do wilka.
Wilczyca odwróciła się w moją stronę i rzuciła się na mnie.
Kojarzyłam skądś to imię ,ale nie mogłam sobie przypomnieć skąd.
Nagle jakby olśnienie, spojrzałam na wilka,ale już leżałam na ziemi.
-Stella Nie!-krzyknęłam -To ja Bella!
Spojrzałam w oczy wilka i po chwili nade mną stała dziewczyna.
-Co jest Stella bierz ją-warknął wampir
Spojrzałam na Night'a, a potem na Stellę.
-Wiejcie-szepnęła do mnie przerażona
Kiwnęłam głową i wstałam.
Pociągnęłam w głąb lasu Night'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz